Als service advisor in de automotive zal je instaan voor onderstaande taken:
Je bent de persoonlijke adviseur van de klanten doorheen het hele aftersales proces.
Naast je back office taken, schrik je niet om af en toe aan de receptie de klanten vriendelijke en professioneel te onthalen.
Je behandelt de binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en ontvangt de klanten aan de directe receptie. Door oprecht te luisteren naar de klant en de juiste vragen te stellen slaag je erin een zorgvuldige diagnose te stellen en de omvang van het vereiste werk in te schatten.
Ook tijdens het onderhoud of herstelling houdt u de klanten op de hoogte van de nodige werken.
Je zorgt voor een correcte planning waarbij je rekening moet houden me de verwachtingen van de klant en de capaciteit van de werkplaats en de onderdelen.
Jouw profiel
Je bent de kandidaat die elke dag opnieuw naar een uiterste klantentevredenheid streeft en zo een langetermijnrelatie uitbouwt.
Je denkt en handelt oplossingsgericht en adviseert elke klant steeds met de glimlach.
Je hebt reeds ervaring opgedaan in de automotive.
Je bent administratief en communicatief sterk onderlegd. Je hebt interesse in de techniciteit van auto’s en bent bereid om bij te leren.
Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
Aanbod
Je komt terecht in een
vooruitstrevende
en
stabiele groep
die pionier is in de automobielsector, met een
sterke focus
op zowel een uiterste
klanten- als medewerkerstevredenheid
.
Je krijgt de kans
sterke merken
te vertegenwoordigen in een
professionele
en
familiale werkomgeving
bij een groeiende organisatie die
opleidingskansen
biedt.
Je ontvangt een
aantrekkelijke verloning
en
exclusieve kortingen.